Kolorowa Ruletka od AVON

Witajcie Kochani,
Dziś otrzymałam informację o możliwości przetestowania #HOT produktów od #AVON . Jak nie trudno zgadnąć zgodziłam się.
Cóż markę znam od lat. Już jakiś czas z nimi współpracuję. I choć szczerze w nie wierzyłam w powodzenie moje w HOTnoty to zostałam wybrana. Taka niespodzianka mnie spotkała, a to przecież już druga paczka dla mnie!

I to wszystko po to aby pomóc Wam się zaznajomić z hitami od AVON. Ze swojej strony obiecuję szczere opinie, skrupulatnie przedstawione recenzje z pięknymi zdjęciami.



Tym razem będę miała okazję przetestować kosmetyki kolorowe z najnowszej kolekcji!

To jest na czele:
matowa szminka z kolekcji #RED ,
tusz i kredka z serii Black illussion ,
lakier do paznokci ,
oraz najnowsze cienie do uzupełniania konturu brwi.

http://u.grubo.io/1t4

Już nie mogę się doczekać!

Jeśli chcesz zamawiać kosmetyki z rabatami do -50%, otrzymywać prezenty oraz dostawać darmowe kosmetyki do testowania jak ja napisz do mnie!

Komentarze

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz.
Bardzo chętnie przeczytam i odpowiadam na każde pytanie!
Proszę jednak Nie SPAMUJ - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga.
Znajdę go w Twoim profilu!
Dziękuję.