POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI - Moja Toaletka...


 Moja toaletka jak i cała aranżacja mieszkania jest na podstawie mojej osobistej wizji. Nie jestem stylistką/dekoratorką wnętrz, ale uważam, że nawet jakoś sobie poradziłam. Myślę, że kolejne moje domowe aranżacje będą bardziej zorganizowane czasowo i poparte wieloma cudownymi inspiracjami ze względu na większe doświadczenie. Kącik piękności, czyli moja toaletka jest zbiorem produktów z IKEI, Praktikera i JYSK'a. 







A oto i lista zakupów i ceny produktów:

IKEA - Katowice
TRANBY - lustro 39,99
TINDRA - 2x świece 12,99
SKIMMER - świeczniki 29,99 i 39,99
MALM - toaletka 299,99
VARIERA - wkład do szuflady 7,99

PRAKTIKER - Bytom
CRISTAL - lampka 119,90

JYSK - Bytom
FERNANDO - pufa 60zł


Obecnie toaletka jest już zagospodarowana i spełnia swoją funkcję 'kącika piękności'. :)

Komentarze